تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش مشارکت کاربران2024-05-27
7 روش تضمینی افزایش تعامل در اینستاگرام بهبود اینگیجمنت!
میزان تعامل مخاطبان با محتوای شما نشان میدهد چقدر استراتژی شما که در اینستاگرام به کار گرفتهاید، جواب داده است. هر واکنشی که مخاطبان به محتواهای منتشرشده در اینستاگرام نشان میدهند، تعامل نامیده میشود. واکنشهای مخاطبان متنوع است؛ مثلاً لایک، کامنت، ذخیرهکردن، اشتراکگذاری و پیام در دایرکت. در حقیقت کاربرانی که هیچ واکنشی به پستها و استوریهای شما نشان نمیدهند، طبق آخرین الگوریتم اینستاگرام بهعنوان فالورهای فیک شناخته میشوند و هیچ نقشی در رشد پیج اینستای شما ندارند.
اگر افزایش تعامل اینستاگرام را میخواهید، مخاطب را به آن تشویق کنید. در پایان کپشن پستها، در پایان ویدئوها، در پستهای اسلایدی، استوری و همه جا میتوانید از مخاطب بخواهید به محتوا واکنش نشان دهد. این روزها لایو اینستاگرام به گزینهای محبوب برای افزایش تعامل با کاربران تبدیل شده است. برگزاری Live به شما امکان میدهد تا در هر زمان و مکانی با مخاطبان خود در ارتباط و تعامل مستقیم باشید.
برای انتشار این پست یا استوریها هم باید زمان خاصی از روز را در نظر بگیرید. با این روش علاوهبر نظم دادن به انتشار، میتوانید رفتار مخاطبان و مشتریان را بررسی کنید. این هزینهها شامل تولید محتوای مناسب و باکیفیت، طراحی صفحه فرود (Landing Page)، طراحی صفحه اینستاگرام، همکاری با اینفلوئنسرها و… است. همچنین باید تعیین کنید که چند پست، استوری، ریلز یا… در روز خواهید داشت. با افزایش روزانه کاربران اینستاگرام و محبوبیت زیاد این پلتفرم، ایده تبلیغات در اینستاگرام و استفاده از این فضا برای معرفی کسبوکارها بهطور گستردهای مورد استقبال قرار گرفته است.
رازهای استفاده هوشمندانه از استوری و لایو برای افزایش تعامل در اینستاگرام
هشتگها، کلیدواژههایی هستند که به کاربران امکان میدهند تا محتوای موردعلاقه خود را در اینستاگرام پیدا کنند. انتخاب هشتگ مناسب برای اینستاگرام، باعث میشود که پستهای شما توسط مشتریان بالقوه بیشتری دیده شوند و در نتیجه تعامل با صفحه شما افزایش یابد. اما توجه داشته باشید که استفاده بیشازحد از هشتگها یا هشتگهای نامرتبط، ممکن است اثر معکوس داشته باشد. بهتر است هشتگهایی را انتخاب کنید که مرتبط با محتوای شما باشند و بهطور فعال توسط مخاطبان هدف شما مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین، میتوانید هشتگهای مخصوص برند خود را ایجاد کنید تا هویت برندتان را تقویت کنید. یکی از عوامل مهم در موفقیت تبلیغات در اینستاگرام استفاده از تصاویر جذاب و هشتگ های مناسب است.
- از مهمترین فاکتورها میتوان به نرخ تعامل اشاره کرد که نقش مهمی در دیده شدن پیج دارد.
- تبلیغات باید بهگونهای طراحی شوند که توجه کاربر را جلب کرده و او را به انجام اقدامی (خرید، ثبتنام یا مراجعه به وبسایت) ترغیب کند.
- اگر مدیریت یک صفحه اینستاگرامی را برعهده دارید که میخواهید برندسازی کنید، از سبک و استایل اختصاصی خود استفاده کنید. {
- با این حال، این محدودیتها نه تنها مانعی برای رشد نیستند، بلکه فرصتی برای بهبود نرخ تعامل در اینستاگرام و افزایش تاثیرگذاری استراتژی بازاریابی شما به شمار میروند. |}{
- تصاویری پست کنید که فالوئرها را جذب کرده و علاقهشان را برانگیزد. |}{
- اینستاگرام به عنوان یکی از محبوبترین شبکههای اجتماعی با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، به پلتفرمی قدرتمند برای بازاریابی و تبلیغات تبدیل شده است. |}
باید کاری کنید که به بهانههای مختلف مخاطب به استوری شما جواب دهد. اگر مدتی ناپدید شوید، هم از جلوی ذهن مخاطب دور میشوید و او کمتر با پستهای تعامل میکند، هم اینستاگرام مثل قبل محتواهای شما را به مخاطبان نشان نمیدهد. در حالی که اگر برعکس این عمل کنید، پس از مدتی شاهد رشد پیج خود خواهید بود.
از طرفی، پستهای معمولی برای ایجاد ارتباط بلندمدت و ماندگاری برند بهتر عمل میکنند. همکاری با اینفلوئنسرها و مارکهای مشابه میتواند به افزایش تعامل کمک کند. اینفلوئنسرها میتوانند تبلیغات شما را به مخاطبان خود معرفی کنند که این امر به اعتبار برند شما افزوده و تعامل بیشتری با جامعه هدف ایجاد میکند. همچنین، با همکاریهای مشترک با برندهای دیگر، میتوانید به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید. وقتی پیجی لایو میگذارد، نوتیفیکیشن آن برای همهٔ فالوورها میرود.
بنابراین هنگامی که اینستاگرام خود را در این موارد تبلیغ می کنید ، ارائه محتوای خود به عنوان توضیح آن ضروری است. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، اینستاگرام بستری است که در آن مارک ها می توانند اساساً تبلیغات را منتشر کنند و بدون اینکه آنها را در چهره پیروان خود خراب کنند ، سود ببرند. داشتن نوعی هدف یا مضمون یک روش عالی برای الهام بخشیدن به محتوای اینستاگرام خود و هم متمایز ساختن خود از دیگران است. به عنوان مثال ، می توانید برند ها و حساب های دیگر را به امید تبلیغ بیشتر خود برچسب گذاری کنید. با توجه به اینکه اعلان ها را هرکسی دریافت می کند ، برچسب های مرتبط روشی ظریف برای تشویق تبلیغ است. Sprout به شما امکان می دهد عملکرد هشتگ را ردیابی و تجزیه و تحلیل کنید تا بفهمید چه چیزی بین مخاطبان طنین انداز است و استفاده بهینه از آن را انجام دهید.
در واقع، هرگونه اقدامی که نشاندهنده واکنش مخاطب به محتوای شما باشد، نوعی تعامل محسوب میشود. تعامل در اینستاگرام فراتر از یک عدد ساده است و نشاندهنده علاقه و مشارکت مخاطبان به محتوا و برند شماست. افزایش تعامل در اینستاگرام یکی از بزرگترین دغدغههای کسبوکارهای مجازی است؛ درواقع میزان درآمد این کسبوکارها نسبت مستقیمی با میزان تعامل و دیدهشدن پیج آنها دارد. به عبارت سادهتر، هرچه فالوورهای واقعی یک کسبوکار در اینستاگرام بیشتر باشد، آن کسبوکار شانس بیشتری برای فروش و جذب مخاطب دارد. اینستاگرام به عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی بستری مناسب برای تبلیغات و ارتباط با مخاطبان هدف فراهم می کند.
شما میتوانید از سایتهای واسطه برای اجرای تبلیغات کمک بگیرید یا از روشهای دیگری برای افزایش تعامل در اینستاگرام استفاده کنید. وقتی تعداد پیامهای دایرکت زیاد میشود، ممکن است پاسخگویی به همه سخت باشد. در اینجا استفاده از Quick Replies یا پاسخهای سریع اینستاگرام بسیار کمککننده است. میتوانید پیامهای آمادهای برای سوالات پرتکرار و تشکرهای ساده تنظیم کنید. یک پیام صمیمی و مرتبط ارسال کنید تا کاربران حس ارزشمندی دریافت کنند. اگر پاسختان غیرصمیمی باشد، نه تنها تعامل اینستاگرام افزایش پیدا نمیکند، بلکه ممکن است کاهش یابد.
سوال کردن یکی از سادهترین راههای افزایش نرخ تعامل اینستاگرام است که در نهایت مخاطبان بیشتری جذب میکنید. سوال کردن از کاربران میتواند در قالب نظرسنجی استوری باشد که با استفاده از ابزارهای استوری به راحتی میتوانید آن را اجرا کنید. اگر نگاهی به آمار شبکههای اجتماعی بیندازید، متوجه میشوید که تعداد کاربران و میزان استفاده از آن افزایش پیدا کرده است.
همچنین، فالوورهای جذبشده توسط ربات معمولاً واقعی نیستند و تعامل واقعی با شما ایجاد نمیکنند. اگر شما هم با مشکل رفع محدودیت کامنت اینستاگرام مواجه شدهاید، ممکن است دلایل مختلفی مثل استفاده نادرست از اپلیکیشن، فعالیتهای مشکوک یا تغییرات الگوریتم اینستاگرام باعث بروز این مشکل شده باشد. این محدودیتها میتوانند تجربه کاربری شما را تحت تاثیر قرار دهند و مانع از ارسال کامنتها در پستهای دیگران شوند. در سالهای اخیر توجه بسیاری از افراد به سمت پردرآمدترین مشاغل فریلنسری جلب شده است. در دنیایی که اینترنت و فناوری به سرعت در حال گسترش است، فرصتهای جدیدی برای کسب درآمد ایجاد شده است که نیازی به حضور در یک محیط کاری ثابت ندارند.
نه تنها این ، بلکه می توانید پس از ضربه محکم و ناگهانی بدون نگرانی در مورد اسپم کردن طرفداران خود ، ارسال کنید. در این راهنما ، ما 13 روش کاملاً عملی برای انجام دقیق آن کار را شکسته ایم. از بهینه سازی پست ها و نمایه خود تا بازنگری در رویکرد شما برای ارتقا content محتوا ، هر ترکیبی از این نکات در مورد ارتقا در اینستاگرام یک بازی عادلانه است. تعیین برنامههای ویرایش عکس و فیلم، تعیین هدف، تعیین مخاطب، تعیین بودجه، تعیین برنامه و کمپین تبلیغاتی و در نهایت ارزیابی نتایج تبلیغات مهم است. این ارزیابی و بررسی عملکرد، به شما اجازه میدهد در کمپین تبلیغاتی بعدی، بهتر و با دید بازتری عمل کنید. بهتر است برای راهاندازی یک تبلیغ اینستاگرامی، از برنامههای مختلف و افراد ماهر کمک بگیرید.
به خصوص که اگر پیج مورد نظر دقیقاً در همان راستای فعالیت پیج شما است. در این صورت افرادی که آن پیج را دنبال یا لایک میکنند، مخاطبان هدف شما هم هستند که ممکن است به محصول یا خدمات شما نیاز داشته باشند. پس باید حتماً حواستان به پیدا کردن و برقراری تعامل با آنها باشد. اینستاگرام یکی از پلتفرمهای مهم برای ارتباط با مخاطبان و برندسازی است.
گروه مخاطبان را مشخص کنید
در بخش کپشن یا توضیحات میتوانید مشخصات محصول، معرفی خدمات یا اطلاعات موردنظرتان را درج کنید. همچنین میتوانید لینک صفحه فرود وبسایت برند یا کسبوکار خود را هم در این بخش اضافه کنید. قبل از اینکه بگوییم نحوه تبلیغات در اینستاگرام چگونه است؟ بهتر است با طرز کارکردن تبلیغات اینستاگرام آشنا شوید. سعی کنید در کپشن هر پست حداقل از 8 هشتگ استفاده کنید؛ اگر از هشتگهای منحصر بهفرد استفاده کنید میتوانید برند خود را محبوبتر و معروفتر کنید. برخی سایتها وجود دارند که میتوانند شما را در پیدا کردن هشتگهای مناسب در راستای کسبوکارتان کمک کنند. این نوع تبلیغات شامل چندین تصویر یا ویدئو است که کاربر میتواند با اسکرول کردن بین آنها حرکت کند.
{بهترین راه های افزایش تعامل در اینستاگرام
|}اگر هر روز در حال شات کردن صفحات مختلف باشید، ممکن است مخاطبان خسته شوند و حتی صفحه شما را ترک کنند. در این مقاله قرار است خیلی ساده و کاربردی، این تکنیک را بشناسید و یاد بگیرید چطور از آن به نفع پیجتان استفاده کنید. ابتدا با مشخصات امروز تبلیغات اینستاگرام آشنا شوید ، سپس مطمئن شوید که ابزار لازم را برای دیدن چگونگی تلاش های پرداخت شده شما در برابر حضور آلی اینستاگرام خود دارید. بیایید نگاهی به آنچه نمایه بهینه شده اینستاگرام ایجاد می کند ، بیاندازیم. خبر خوب این است که تعداد قابل توجهی ازطرفداران از طریق پروفایل جذب می شوند. این مورد در مورد برند هایی که به دنبال جلب توجه بیشتر از طریق ارگانیک هستند نیز صدق می کند.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. یا برند زیبایی، آرایشی Dove یک عکس طبیعی و زیبا برای کمپین اعتماد به نفس خود منتشر کرده است. عکس با کیفیت بگیرید و با نرم افزارهای رایگان ادیت عکس، آن را برای انتشار در اینستاگرام آماده کنید تا اینگیجمنت اکانت خود را بالا ببرید. یک تقویم محتوایی بسازید و از قبل قالب و نوع محتوا را در تاریخهای مختلف جای دهید تا از مداوم بودن و به موقع بودن محتوا؛ خیالتان راحت باشد.
افزایش تعامل در پست و استوری اینستاگرام به تسریع فرایند برندسازی، تبدیل مخاطبان به مشتریان دائمی و تبدیل کاربران به مشتریان جدید کمک میکند. تعداد لایکها، کامنتها، ذخیرهسازی پستها و به اشتراک گذاشتن آنها بعضی از عواملی هستند که بر بالا رفتن نرخ تعامل اثر میگذارند. در واقع تنها با دعوت از کاربران برای دنبال کردن صفحه شما نمیتوانید تعامل خوبی بدست بیاورید؛ باید بتوانید در تمامی پستهای خود کاربران را به چالش بکشید. مثلاً با درج یک نظرسنجی از فکر و خلاقیت کاربران خود استفاده کنید و نظر آنها را بدانید. شاید لازم نباشد از نظر آنها برای مدیریت کسبوکار خود استفاده کنید اما میتوانید کسبوکار خود را با توجه به نظر کاربران مدیریت کنید!
بسیاری از کاربران به محصول یا خدمات کسبوکار شما نیاز دارند اما نمیدانند چگونه باید محصول شما را خریداری کنند! در صفحاتی که نحوه خرید از کسبوکارشان برای کاربران مشخص نیست، بخش بزرگی از مشتریان خود را از دست میدهند. ابزار استوری اینستاگرام به شما کمک میکند تا بتوانید نحوه خرید از سایت را مرحله به مرحله، به کاربران نمایش دهید. آموزش خرید از سایت را میتوانید با تهیه یک ویدئو یا تهیه چندین اسکرینشات به کاربران نمایش دهید! پس از درج استوری، آن را در بخش Highlights قرار دهید تا برای همیشه در دسترس کاربران باشد.
زیبایی Stories این است که شما لازم نیست که در مورد صیقلی یا “عالی” بودن تصاویر نگران باشید. برای اینکه بفهمید بهترین عملکرد را در بین مخاطبان دارید ، باید آزمایش کنید. بهدلیل اینکه اینستاگرام 2 میلیارد کاربر فعال دارد که بهطور میانگین روزانه 53 دقیقه را در این پلتفرم سپری میکنند. همچنین راهاندازی تبلیغات در اینستاگرام چندان پیچیده نیست و بالاترین بازدهی را در تبلیغات در فضای مجازی دارد.
این طور وقتی مخاطبان پستی دربارهٔ شما منتشر میکنند، اگر از آن هشتگ استفاده کرده باشند، بهراحتی آن را پیدا میکنید و میتوانید از آن محتوا برای افزایش تعامل اینستاگرام خود استفاده کنید. افزایش تعامل در اینستاگرام، نیازمند برنامهریزی و اجرای استراتژیهای مشخصی است. با پیادهسازی این راهکارها میتوانید ارتباط خود را با مخاطبان تقویت و به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنید. در ادامه، به برخی از مهمترین راهکارهای افزایش تعامل پیج اینستاگرام خواهیم پرداخت.
مصرف کنندگان وقتی کالایی را در حال استفاده می بینند بهتر می توانند تجسم و درک کنند. در مقاله روشهای جذب مخاطب هدفمند برای اینستاگرام نیز در باره اهمین تولید محتوا در اینستاگرام صحبت کرده ایم. تعیین هدف بر نحوه بهینهسازی تبلیغات اینستاگرام و تعیین بودجه شما برای رسیدن به آن تاثیر میگذارد. بهعنوان مثال، اگر هدف شما این است که کاربران ویدیوی شما را تماشا کنند، احتمالا برای شما مهم نیست که چند کاربر روی لینک مدنظرتان کلیک میکنند. بهتر است یک بار به طور آزمایشی انواع مختلف تبلیغات اینستاگرام را امتحان کنید.
هر چقدر تعامل کاربران در اینستاگرام بیشتر باشد، شانس شما برای جذب مشتری و افزایش فروش بیشتر میشود. اگر شما هم دنبال یادگیری اصول تعامل در اینستاگرام هستید، در این مطلب 7 روش کاربردی برای افزایش تعامل کاربران را بررسی میکنیم. همچنین، کیفیت محتوا از نظر بصری و نوشتاری، تأثیر مستقیمی بر جذب مخاطب و افزایش تعامل دارد. محتوای جذاب و مفید، باعث میشود مخاطبان شما پستهای شما را لایک کنند، کامنت بگذارند و آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارند.
اگر رویدادی در راه است، از افرادی که میخواهند ثبتنام کنند، بخواهید اطلاعات خود را بفرستند. فرض کنید محصول یا خدمت جدیدی آماده کردهاید؛ ولی هنوز آمادهٔ رونمایی نشده است. میتوانید در استوری به گوشهای از آن اشاره کنید و ساده و مختصر بگویید مخاطب انتظار چه چیزی را داشته باشد؛ مخصوصاً اگر این محصول یا خدمت درخواست مخاطبان بوده است.
شما میتوانید با رعایت موارد و ترفندهای ذکر شده، آمار پیجتان را بالا نگه دارید. شما که دنبال نمونه متن برای تبلیغ کانال روبیکای خود به این مقاله رسیدهاید، حتماً میدانید که بدون تبلیغات، کانالتان... دربارهٔ موضوع خاصی که برای مخاطب جالب است، اطلاعاتی دارید، بگویید دایرکت دهند تا اطلاعات را بهصورت ویس برای آنها بفرستید. میتوانید دوربین را میان کارمندان ببرید تا داستان خود را مثلاً از واردشدن به این کار یا اتفاق جالبی که با مشتری افتاده است، تعریف کنند.
با در نظر گرفتن اهداف پیج میتوان نسبت تعامل را با المانهایی مانند مجموع بازدید یکتا (Reach) و دیده شدن (Impression) مقایسه کرد. نحوه محاسبه نرخ تعامل اینستاگرام یک پست به این صورت است که مجموع تعداد کامنت، لایک، ذخیره و بازنشر آن را بر تعداد فالوورها تقسیم میشود. این ساعت را میتوانید با استفاده از اینسایت اینستاگرام پیدا کنید و در بخشی از تقویم محتوای خود قرار دهید. همچنین در ساعت اولیه انتشار محتوا باید حواستان باشد که پاسخ کامنتها را در همان لحظه بدهید. در این صورت کمک بسیار زیادی به دیده شدن پست و بهبود تعامل در اینستاگرام میکنید.
در این مقاله ۱۳ روش برای تبلیغ پیج اینستاگرام به شما معرفی میکنیم تا بتوانید با کمک آن، مخاطبین پیجتان را افزایش دهید. اگر صاحب کسب و کار اینترنتی هستید حتما از اهمیت اینستاگرام برای افزایش فروش و جذب کاربران اطلاع دارید؛ در این مقاله جامع، به شما نحوه تبلیغ پیج اینستاگرام با ۱۳ روش به روز و حرفه ای آموزش خواهیم داد. برای آنالیز لینکها کافی است از یک ابزار کوتاهکننده لینک که قابلیت آنالیز دارد استفاده کنید.
همچنین از تبلیغات فالوور استفاده کنید که به افراد نشان دهد که فالو کردن شما برایشان ارزش دارد. تولید محتوای باکیفیت فقط با شناخت درست و عمیق پرسونای مخاطب امکانپذیر میشود. نیاز است که بدانید نقاط درد مخاطب چیست، به چه چیزهایی نیاز یا علاقه دارد و در محتوای خود با کمک خلاقیت به آن پاسخ دهید. افراد با کلیک روی لوکیشن میتوانند پستهای برتر و اخیر مربوط به آن لوکیشن را ببینند. میتوانید لیستی از كلمات مرتبط با پیج خود در بیاورید، آنها را در بخش جستوجوی اینستاگرام جستوجو کنید و ببینید کدامیک هشتگهای خوبی ساختهاند. در اینسایت آمار آن را با دیگر پستها مقایسه کنید و ببینید چطور عمل کرده است.
این دادهها به شما کمک میکنند که استراتژی بازاریابی خود را بهینه کنید و نرخ تعامل صفحهتان را افزایش دهید. مثلاً اگر به صفحه دیجیکالا نگاه کنید، میبینید که تعداد کامنتهای آن بهمراتب بیشتر از بسیاری از رقباست. چرا؟ چون دیجیکالا بهخوبی اصول تعامل در اینستاگرام را رعایت کرده و توانسته ارتباط نزدیکتری با مخاطبانش ایجاد کند. بیایید قبل از هر چیزی ببینیم تعامل یعنی چه؟ تعامل در اینستاگرام یعنی هر کاری که کاربران با محتوای شما انجام میدهند؛ مثل لایک کردن، کامنت گذاشتن، اشتراکگذاری یا ذخیره کردن پستها. جوابدادن مخاطبان به استوری یکی از روشهای خوب افزایش تعامل اینستاگرام است.
همچنین برای ارتباط با ما و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید. استراتژیهای هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دندهاتومات کار را خیلی راحت میکنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را... این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، بهخوبی اهمیت... اگر کاربر دچار سوءتفاهم شده، پاسخی قانعکننده دهید و آن را برطرف کنید. پیشنهاد میکنیم اطلاعات خود را هفتگی ثبت کنید و یک داشبورد در لوکر استودیو بسازید. برای اینکه بتوانید تاثیرگذاری و عملکرد هر نوع پست را مشخص کنید، یک تگ برای هرکدام تعریف کنید.
میتوانید از تبلیغات فصلی، تخفیفهای لحظهای یا کدهای تخفیف برای جذب مخاطبان و ترغیب آنها به خرید استفاده کنید. این نوع تبلیغات میتواند انگیزهای برای خرید سریعتر ایجاد کند و مشتریان جدیدی به کسبوکار شما جذب کند. همکاری با اینفلوئنسرها میتواند به افزایش فروش شما کمک زیادی کند. اینفلوئنسرها معمولاً دارای فالوورهایی هستند که به محتوای آنها اعتماد دارند. با معرفی محصولات یا خدمات شما از طرف یک اینفلوئنسر معتبر، میتوانید به راحتی توجه مخاطبان جدیدی را جلب کرده و فروش خود را افزایش دهید.
این کار باعث میشود که فالوورها احساس کنند بخشی از فرایند و داستان برند شما هستند. علاوه بر این، نمایش پشتصحنه کسبوکار شما میتواند به جذابیت محتوای استوریها بیفزاید و ارتباط شما را انسانیتر کند. طبیعتاً هر چقدر تعامل در اینستاگرام بیشتر باشد، نشان میدهد که کاربران علاقه بیشتری برای تعامل با شما دارند.
لایک کردن کامنتهای دنبالکنندگان اکانتهای رقیب و همکار امکان آغاز تعامل با کاربران را برای شما فراهم میسازد. داشتن ارتباط با کاربرانی که به مطالب مشابه محتوای پیج شما علاقه دارند احتمال افزایش تعداد فالورهای فعال، افزایش بازدید پست اینستاگرام و افزایش تعامل را به حداکثر میرساند. استفاده از استیکرها و اضافه کردن آیکونهای جذاب به استوریها یکی از جذابترین و کاربردیترین قابلیتهای این پلتفرم است که امکان تولید محتوای یونیک را برای شما فراهم میکند.
با به کارگیری استراتژیهای افزایش تعامل در اینستاگرام، شما میتوانید فالوورهای بیشتری جذب کرده و ارتباط بهتری با آنها برقرار کنید. هر یک از این استراتژیها میتواند تأثیر زیادی در موفقیت صفحه شما داشته باشد و باعث شود برند شما در این پلتفرم دیده شود. از تولید محتوای جذاب تا همکاری با اینفلوئنسرها، هر اقدام بهبود تعامل میتواند به رشد پیوسته شما در اینستاگرام منجر شود. اینستاگرام به یکی از پلتفرمهای اصلی برای تبلیغات آنلاین تبدیل شده است و کسبوکارها میتوانند از این فضا برای ایجاد ارتباط مستقیم با مخاطبان خود بهرهبرداری کنند. اهمیت تبلیغات در اینستاگرام برای کسبوکارها به چند دلیل اصلی برمیگردد.
شاید عکسهای زیبا چیزی به کاربران و مخاطبان شما اضافه نکند؛ اما نظر آنها را به برند شما جلب خواهد کرد. در نوین هاب میتوانید بهترین ساعت انتشار پست را بر اساس ساعات آنلاین بودن فالوورهایتان را ببینید. کسب و کارها باید واقع بین باشند و نباید توقع رشد فوری پیج خود را مثل جنیفر آنیستون (بازیگر آمریکایی) داشته باشند. از استوریها، پستها و همکاری با اینفلوئنسرها برای تبلیغ چالش خود استفاده کنید. برای ایده گرفتن میتوانید از مقاله ایده تولید محتوا برای اینستاگرام ما استفاده کنید.
این تغییر ساده میتواند حس کنجکاوی مخاطبان را برانگیزد و آنها را تشویق کند تا استوریهای شما را دنبال کنند. همچنین، داستانهایی تعریف کنید که کاربران را با خود همراه کند؛ مثلاً تجربه یک مشتری از خرید یا معرفی محصول به شیوهای سرگرمکننده. فقط با دعوت از کاربران برای فالو کردن نمیتوانید تعامل خوبی داشته باشید.
برای مثال در تصویر زیر، روی صدای یک ویدیو کلیک کردیم و به مجموعهای از ویدیوها که با آن ساخته شده بود، رسیدیم. همان طور که میبینید بازدید چند ویدیوی اول میلیونی است و به دنبال همان هم تعداد لایکها، کامنتها و اشتراکگذاری بهشدت بالاست. بهعلاوه، ریلز یکی از ۴ بخش اصلی منوی اینستاگرام را به خود اختصاص داده و مخاطب بهراحتی درون رودخانهٔ بیانتهایی از آن سر میخورد.
این قابلیت به شما اجازه میدهد که اگر فروشگاه فعالی در فیسبوک یا Shopify دارید، محصولات خود را مستقیماً از طریق اینستاگرام به فروش برسانید. این روش نهتنها باعث افزایش فروش میشود، بلکه تعامل کاربران را نیز بالا میبرد و به شکل قابلتوجهی به افزایش اینگیجمنت اینستاگرام شما کمک میکند. همکاری با اینفلوئنسرها یکی از روشهای مؤثر برای افزایش سریع و چشمگیر تعامل در اینستاگرام است. اینفلوئنسرها با داشتن مخاطبان گسترده و وفادار، میتوانند به شما کمک کنند تا آنلاینشاپ و محصولات خود را به طیف وسیعی از افراد معرفی کنید. با انتخاب اینفلوئنسر مناسب و از طریق کمپینهای همکاری، مسابقهها و یا حتی هدیه دادن محصول به آنها، میتوانید آگاهی از برند خود را افزایش دهید و تعامل در فروشگاه آنلاینتان را بهبود بخشید.
اگر چیزی را واقعاً دوست ندارید یا از آن استفاده نکردهاید، بهتر است آن را شات نکنید. مخاطبان خیلی زود متوجه میشوند که آیا معرفی شما واقعی است یا فقط یک تبلیغ معمولی. وقتش رسیده به چند نکته کلیدی بپردازیم که شاتهای شما حرفهایتر و مؤثرتر شوند. این نکات کمک میکنند هم تأثیر بیشتری روی مخاطبان داشته باشید و هم روابط بهتری با دیگر صفحات بسازید. ابزارهای پرداخت شده Sprout برای اینستاگرام شما را قادر می سازد تا بینشی در مورد ROI استراتژی کلی خود داشته باشید یا عملکرد بهتری را برای بهینه سازی مناسب مقایسه کنید. کمپین های برتر خود را به راحتی با نمایش ویدیو ، تبدیل ، نمایش ، تعامل و موارد دیگر برجسته کنید.
وب سایت منبع